Опис досвіду

Проектування сприятливого освітнього простору для розвитку математичних здібностей обдарованих учнів засобами дистанційного курсу

          У кожному місті, у кожній школі знайдуться обдаровані чи то дуже здібні учні з математики. Якщо брати до уваги один клас, то таких учнів мало, а якщо таких учнів з усіх шкіл міста об’єднати, то для них доцільно створити дистанційний курс з математики для розширення і поглиблення знань та удосконалення вмінь з проблемних питань різних розділів математики.

         
         В нашому місті в 2014 – 2015 навчальному році була створена творча група вчителів математики «Школа олімпійського резерву», мета якої виявити і допомогти учневі розвинути здібності, природні задатки, створити сприятливі умови для розвитку математичних здібностей та підготовки їх до математичних конкурсів, олімпіад, турнірів, надати можливість отримати освіту учням, що бажають вчитися в зручному для них місці та у зручний для них час, застосовуючи широкий спектр методів для дистанційного навчання, такі як текстові матеріали, відео і аудіо матеріали, тести, ребуси та інше. 


   

Як підсумок нашої роботи ми пропонуємо наступні матеріали:
(Ігошина І. В., Тихонова О. О., Жукова О. Б. ЗОШ № 4).
Тема 2. Основи теорії подільності
(Петрухіна В. М., Петрухіна І.С. ЗОШ№ 14)
Тема 3. Лінійні рівняння з однією змінною

(Зубенко Л.Б. і Константинова С. В. ЗОШ№8)
(Бернацька Н. Ю. Гімн. №10, Третина О. А. ЗОШ № 25)
(Трифанічева О. М. НВК№ 16, Нурлаєва С. Т. Гімн. №19)
(Любишко І. Б. ЗОШ№ 20)

            Учителі математики творчої групи за перший рік роботи групи опрацювали посібники, збірники, які містять матеріали підготовки учнів до конкурсів, олімпіад, турнірів та підготувати до обраних тем теоретичний матеріал для самостійного вивчення учнями цих тем (презентації, відеоролики, тести для вхідного та вихідного контролю знань, дидактичні ігри за допомогою онлайн-сервісів та інше).
          На обласному тренінгу «Дидактичне проектування електронних програмних-педагогічних засобів навчання», ми зареєструвались на платформі Moodle сайту «Школи сучасних знань» і навчилися викладати теоретичний матеріал, презентації, відео, картинки, дидактичні ігри, складати тести в курсі ПОМ в розділі «Кабінет освітньої галузі Математика».
В серпні та вересні 2015 року ми розмістили напрацьо-ваний матеріал з відповідних тем на платформі Moodle на сайті «Школи сучасних знань», і поступово залучаємо учнів 6 – 7 класів усіх шкіл нашого міста для самостійного вивчення тем, які ми розмістили в Кабінеті Освітньої Галузі «Математика» в курсі «Підготовка до олімпіад з математики». http://www.zhu.edu.ua/mk_school/

         Маємо надію, що напрацьований матеріал допоможе учням розширити і поглибити знання та удосконалити вміння з даної теми , а також вчителям при проведенні факультативів та при підготовці учнів до олімпіад. Бажаємо всім творчих успіхів!

Анотація на досвід





Експертна оцінка 


           

Рішення методичної ради

         Одним із відкритих питань сучасної математичної освіти є пошук шляхів позитивної мотивації учнів до навчання, а зниження рівня розвитку математичних  компетенцій навідь математично обдарованих учнів не є секретом, і не тільки у нас в м. Мелітополі.
         До того ж існує суперечність між зростанням обсягу предметної математичної інформації та відсутністю оптимальних засобів її використання для ефективного засвоєння при постійному недофінансуванні вчительської праці. Серед важливих завдань при підготовці учнів до математичних олімпіад та інтелектуальних конкурсів ми бачимо саме формування інформаційної особистості (як учня, так і вчителя), яка має інформаційну компетентність, інформаційну грамотність, інформаційний стиль мислення, інформаційну поведінку й інформаційний світогляд.
         Вважаємо роботу міської творчої групи вчителів математики, яка презентує свій  досвід, не тільки за сучасну, але і актуальну.
           Досвід висвітлено на майстер-класі з теми : «Використання комп’ютерно-орієнтованого середовища у навчально-виховному процесі з математики» в рамках ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради "Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації"

Немає коментарів:

Дописати коментар