Дистанційна технологія


        Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладачiв та студентiв на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.

     Сьогодні дистанційна форма навчання демонструє свої переваги над іншими формами навчання завдяки своїй значно вищій інформативності, доступності та економічній ефективності. Вона також потребує менше часу та енергії для засвоєння знань, є значно мобільнішою та комфортнішою ніж інші форми навчання. Саме цими та іншими причинами зумовлюється експансія дистанційної форми навчання в усьому світі, а групове навчання в класах та читальних залах поступово втрачає свої позиції. Сформулюємо переваги дистанційної освіти більш конкретно.
       Можливість навчатися в зручний для себе час

Учень, який навчається дистанційно, може самостійно вирішувати, коли і скільки часу протягом семестру йому приділяти на вивчення матеріалу. Він будує для себе індивідуальний графік навчання.
 Можливість навчатися в своєму темпі

     Учень, що навчається дистанційно завжди може повернутися до вивчення більш складних питань, кілька разів подивитися відео-матеріали, перечитати теоретичний матеріал, який запропонував вчитель, а вже відомі теми можна пропустити. Головне, успішно проходити тестові завдвння та контрольні роботи.
      Можливість навчатися в будь-якому місці. 

     Учень може навчатися, не виходячи з будинку, перебуваючи в іншому місті. Щоб приступити до навчання, необхідно мати комп'ютер чи ноутбук з доступом в Інтернет. Відсутність необхідності щодня відвідувати додаткові заняття з вчителями - безсумнівний плюс для людей які захворіли, для проживаючих у важкодоступних місцевостях.
      Навчання без відриву від основної діяльності.
      Дистанційно можна навчатися на декількох курсах одночасно, отримувати чергову освіту. 
      Доступність навчальних матеріалів. 
      Тим, хто навчається дистанційно незнайома така проблема, як нестача підручників, задачників, методичних матеріалів.



Доступ до всієї необхідної навчально-методичної літературі відкривається учню одразу після реєстрації на сайті дистанційної освіти.
      Комфортне навчання.
    Проміжна атестація учнів дистанційних курсів проходить у формі on-line тестів. Тому в учнів менше підстав для хвилювання перед зустріччю з учителями на контрольній роботі. Виключається можливість суб'єктивної оцінки: на систему, яка перевіряє правильність відповідей на питання тесту, не вплине успішність учня з інших предметів, його суспільний статус і інші фактори.
        Індивідуальний підхід.
        При традиційному навчанні учителеві досить важко приділити необхідну увагу всім учням групи, підлаштуватися під темп роботи кожного. Використання дистанційних технологій підходить для організації індивідуального підходу. Крім того, що учень сам вибирає собі темп навчання, він може оперативно отримати відповіді на виникаючі питання.


10 міфів про дистанційне навчання

XXI вік – століття інформації.
Безумовно, удосконалюється і система освіти.
XXI вік дає нам нову форму навчання – дистанційна освіта.
Ми удосконалюємося!
Міф 1. Дистанційне навчання припускає не тільки обмін інформацією і контроль засвоєння, а надає можливості організації спілкування як з викладачем, так і учням між собою.
Міф 2. Дистанційне навчання існує тільки для експертів-користувачів ПК. Для того, щоб навчатися on-line, на першому етапі необхідні лише початкові навики роботи з ПК: уміння включати і вимикати комп'ютер, працювати в Microsoft Office і з мережею Internet.
Міф 3. При дистанційному навчанні якість знань вища, ніж при інших формах навчання. Все залежить від вас! Ви індивідуально вивчаєте необхідну тему,вибираєте свій робочий темп, при якому якість отриманих знань буде максимальною.
Міф 4. Викладач бачить повну картину ваших успіхів і невдач, може простежити за кожним вашим кроком в дистанційному класі, вчасно підкаже, в чому причина ваших помилок.
Міф 5. Завдяки використанню нових інформаційних і телекомунікаційних технологій, ви можете не тільки вивчати матеріали, які розташовані на сайті (учень має доступ до цієї учбової інформації), не тільки інформацію з сайтів Інтернет, що дозволяє задіювати зорову і слухову пам'ять, бути присутнім на on-line уроках, проглядати відео-лекції, презентації, слухати аудіо-лекциі. Все це допомагає не тільки якісніше і глибоко вивчити новий матеріал, але і дає можливість прослуховувати його повторно, щоб краще запам'ятати необхідну інформацію.
Міф 6. У дистанційному середовищі розміщені завдання різних типів і тести. Які показують ваші досягнення в режимі on-line.
Міф 7. Саме ви складаєте собі план виконання завдань, витрачаєте необхідну кількість часу і сил, саме стільки, скільки для вас необхідно. Ви вибираєте місце занять. Погодитеся, що це значно зручніше! Індивідуальний підхід і регулярність занять забезпечать оптимальний об'єм і необхідну глибину знань.
Міф 8. Дистанційну освіту зараз здобути дешевше, ніж освіта по будь-якій іншій формі навчання.
Міф 9. Кожен отримує для себе ту інформацію, ті уміння і навики, які хоче придбати.
Міф 10. Вибираючи місце дистанційного навчання, обов'язково відвідаєте відкриті дистанційні уроки або ознайомлювальні заняття, тоді ви чітко уявлятимете, що вас чекає.
Успіхів у навчанні!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар