ПЛАН РОБОТИ
МІСЬКОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ
вчителів математики з питань
розробки дистанційного навчання учнів з математики
«Школа олімпійського резерву» (І рік)
на 2014 – 2015 навчальний рік
І засідання
1. Сутність поняття дистанційне навчання
2. Платформа для розробки дистанційного навчання. Можливості платформи Moodle
3. Затвердження навчально-тематичного планування уроків дистанційного курсу
ІІ засідання
2. Розміщення розробок уроків на платформі
3. Напрацювання рекомендацій по підготовці розробок уроку для учнів 6 – 7 класів з тем: Принцип Діріхле. Інваріанти, їх вибір і застосування. Вибір стратегії успіху
ІІІ засідання
1. Використання сервісу learningapps.org для розробок дидактичних засобів уроку2. Напрацювання рекомендацій по підготовці розробок уроку для учнів 6 – 7 класів з тем: Діофантові рівняння. Ціла і дробова частина
3. Напрацювання рекомендацій по підготовці розробок уроку для учнів 6 – 7 класів з тем: Функціональні рівняння. Циклічні системи рівнянь
ІV засідання
1. Аналіз результатів ІІ етапу міської учнівської олімпіади з математики у 6 – 11 класах
2. Напрацювання рекомендацій по підготовці розробок уроку для учнів 6 – 7 класів з тем: Доведення нерівностей
ПЛАН РОБОТИ
МІСЬКОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ
вчителів математики з питань
розробки дистанційного навчання учнів з математики
«Школа олімпійського резерву» (ІІ рік)
на 2015 – 2016 навчальний рік
І засідання
1. Аналіз роботи творчої групи вчителів математики «Школа олімпійського резерву»
2. Залучення обдарованих учнів 6 – 7 класів до дистанційного навчання на сайті «Школа сучасних знань»
3. Затвердження навчально-тематичного планування тем на 2015 – 2016 н. р. дистанційного курсу
ІІ засідання
1. Створення оптимальних умов для виявлення обдарованих учнів
2. Розвиток математичних здібностей обдарованих учнів дистанційного курсу «Школа олімпійського резерву»
ІІІ засідання
1. Продуктивність роботи творчої групи вчителів математики «Школа олімпійського резерву»
2. Стратегічне планування зростання професійної майстерності педагога
3. Використання комп'ютерно-орієнтованого середовища у навчально-виховному процесі з математики
ІV засідання
1. Аналіз результатів ІІ етапу міської учнівської олімпіади з математики у 6 – 11 класах у 2015 році
2. Створення оптимальних умов для інтелектуального розвитку та професійної орієнтації обдарованих учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар